pondělí 16. února 2015

Moje grafické pokusy [10] - The realm of Elros 2

Opět jedna malinko starší věc číslo dvě...

Obrázek, který vznikl víceméně z toho prvního. Přesně...o den později. A důvod? - Možná proto, že jsem věčně nespokojená se vším, co vytvořím a možná taky proto, že...tak jak na prvním obrázku Elros doopravdy prostě nevypadá! Nebo alespoň ne tak "pohádkově" jak mi ten obrázek připadá, kdykoli se na něj podívám...

Tak jsem začala znovu, stavěla jsem víceméně na tom, co už jsem měla a můžu říct, že tohle je skutečně Elros jaký má být! Správně temný, správně...studený - úplně z té mlhy nad horami cítím tu zimu! :3 A hlavně...tahle verze vystihuje všechny mé představy. Všechno, co jsem se v Hraně Temnoty ohledně krajiny doposud snažila popsat.

Program:
Adobe Photoshop CS5

Doba:
 plus mínus tak ty 2 hodiny

Hudební doprovod:
To už si nepamatuju

Žádné komentáře:

Okomentovat