čtvrtek 31. července 2014

Moje grafické pokusy [3] - Bannery pro Tynu (C.V.O.K)








Proč mám pocit, že je tenhle blog poslední dobou zaměřený místo psaní spíš na grafiku? o.O :D Ale co mám dělat, když na mě literární múza zvysoka ser...kašle. Zůstanu slušná :D

Od doby, co jsem naposledy zapnula photoshop uběhl už asi týden, (poslední grafický článek vznikl sice nedávno, ale to bylo tím, že jsem jej pořád odkládala) takže jsem tak zase neměla co dělat a nezbylo mě nic jinýho, než zase prohledávat blogové skupiny na facebooku, jestli se někdo neshání po grafice. (Říkejte si tomu zoufalost :D, ale když se chce člověk grafice v budoucnu věnovat...)

Samozřejmě jsem nic nenašla ale pak se stal  zázrak. Ozvala se mi C.V.O.K. Jen tak v průběhu toho, co jsme si psali o betareadingu se mě zeptala, jestli bych jí nevyrobila pár bannerů k jejím povídkám a já...s ohledem na to, co jsem tady předtím psala si asi dokážete představit moji reakci :D

Pokud bych měla říct, který se mi dělal nejhůř, tak asi ke Kronice Spravedlivosti, který měl asi tři verze, než vznikla tahle finální. Ostatní už potom šli snadněji :)

Při tvorbě jsem hodně vycháázela z obrázků, které mi k tomu Tyna poslala  (Za což jsem jí neskutečně vděčná, protože shánění materiálu mi obyčejně zabere víc času, než jeho zpracování)

Program:
 Adobe Photoshop CS5

Doba: ?

Shoko Nakagawa - Ray of Light
 Game of Thrones season 4 soundtrack
Comeback


(pro zvětšení na originální velikost stačí kliknout)



Máte zájem o titulní stránku nebo banner k vašemu příběhu nebo knize?
 Piště a určitě se domluvíme :)

3 komentáře: