pondělí 8. září 2014

Měsíční report [1] - září


Zdravím! 

Je to teprv týden, co začala škola a já už přestávám stíhat :D Ale na blog si jednou za čas chvilku najdu, takže se nemusíte bát, že bych zase zmizela docela.

A teď něco k samotnému názvu článku. Měsíční report je něco jako informativní článek o tom, co se na blogu bude v průběhu měsíce dít, co mám v plánu a co bych chtěla stihnout. A občas nějaký ty informace ze zákulisí :D Všichni samozřejmě víme, že jsem člověk, který i když slíbí cokoli, stejně to nakonec dodá se zpožděním..hmm O:) Tak vás jen varuji předem.

Novinky
  • Spolupráce
Arcanum-Flamme má na svém kontě první spolupráci! Konkrétně s Nikou Roovy a jejím projektem Duše Pisálka! Kde budou zveřejněné některé z mých článků o tvůrčím psaní! Původní plán byl, že každé druhé úterý přibude jeden nový článek, Nika ale teď bohužel dost bojuje s časem a tak spolupráce zatím stojí. Nicméně já svoji dohodu dodržím, takže každé dva týdny se můžete těšit na jeden "větší" tutorial :)
  • Duel
Na Literárním klubu se opět rozjela soutěž DUEL a jak asi víte, přihlásila jsem se do prvního kola, kde mým čestným protivníkem byla Teeda. Chtěla bych hrozně moc poděkovat vám všem, kteří jste mě v soutěži podpořili svým hlasem, protože jen díky vám jsem zvítězila a postupuji dál! :) Děkuju!!!

Měsíční zaměření: Překlad článků 

A to hned ze dvou důvodů. Zaprvé: Když jsem před prázdninami Arcanum-flamme znovuobnovovala, jedna z myšlenek spočívala právě v anglickém překladu článků. Ano, ze začátku se mi to dařilo jakš takš dodržovat, ale poslední dobou na to vysloveně "kašlu" a to nechci, samozřejmě.

A za druhé: V neděli jedu do Anglie :33 (A budu tam až do pátku 19.9, takže blog bude neaktivní anebo přednastavím nějaké články, když se mi bude moc chtít) A protože budeme bývat v rodinách, tak si pochopitelně potřebuji procvičit svoji angličtinu.
 

Počítám, že překlad bude probíhat celý příští týden a pak nějakou dobu po návratu z Anglie, kdy ten jazyk budu mít ještě v hlavě. Kolik toho zvládnu přeložit, nevím, ale budu se snažit udělat toho co nejvíc.

Psaní

Nebudu vám lhát, mám toho moc, že mi na psaní skoro nezbývá čas. Kolikrát jsem měla chuť si večer v 10 sednout a psát, ale byla jsem tak unavená, že jsem radši zhasla a šla spát. Jenomže takhle nemůžu počítat, že se mi podaří přimět múzu ke spolupráci, ať už toho mám za den plný zuby nebo ne. Protože. když člověk nepíše, nemůže pak očekávat, že jeho tvorba bude mít nějakou hodnotu. Takže se teď každý den snažím napsat aspoň něco. Ať už je to pár vět, dva odstavce nebo celá stránka

1. kapitola HT je zatím hotová jen z poloviny a počítám, že do konce září ji dokončím celou. U OD mám ze srpna hotový prolog, který se možná objeví jako neoficiální verze na Fb stránce a rozepsanou první kapitolu. Co se týče MDJ, mám přepsanou 1. kapitolu a velkou část druhé, ale tenhle příběh zatím do odvolání stojí. O Věčnosti ani nemluvím. Dokonce začínám mít pocit, že tu povídku zruším úplně...

Grafika

Projíždím návody na Photoshop a díky tomu se učím stále nový věci :) Co se týče grafické tvorby...momentálně nemám žádný zakázky, takže asi nic nového nepřibyde. Jediné, co bych vám tak mohla nabídnout, je obálka k povídce OD, kterou mám hotovou už delší dobu a bannery ke všem svým povídkám, které mi též leží někde v komplu.

Pokud byste ale věděli o někom, kdo by chtěl vytvořit obálku nebo banner k povídce nebo jednoduše cokoli, snad kromě dessignu blogu, tak víte, kam ho poslat :)

Do budoucna chystám sérii článků (asi 3 nebo 4 budou) o mé grafické evoluci: O cestě od úplných počátků kdesi v Malování přes první pokusy s Photoshopem, až po současnost. Takže vyhrabu z útrob svého počítače staré obálky ke svým povídkám a pokud najdu, tak i ty hrůzné pokusy o designy na blog.

Účel této série bude spočívat v tom ukázat vám všem, že každý nějak začínáme. A že to chce jen úsilí a hlavně spoustu času, aby se člověk mohl stát v něčem lepší.


Tož to je vše přátelé! Osobně doufám, že z toho stihnu aspoň něco :D Protože jsem občas líná, až to bolí nebo spíš celý dny hraju Lolko a nic smysluplnýho nedělám :D

Žádné komentáře:

Okomentovat