neděle 5. října 2014

Hrana Temnoty - 1.kapitola (Neofic. verze)


 Čáááutě lidičky! 1. kapitola HT je konečně...NAPROSTO CELÁ! a ve fázi, kdy s ní snad už nemůžu být víc spokojená! a to jen kvůli Domči (Erin) a Tyně (C.V.O.K) , dvěma úžasným betareaderkám, které na tom udělaly obrovský kus práce a díky nim má kapitola podobu takovou, jakou má! Holky, děkuju děkuju D-Ě-K-U-J-U! 


 Dnešní ráno je chladné, ve znamení mrazivého větru a jinovatky.

    Nasávám studený vzduch do plic, zatímco se snažím přesvědčit unavené nohy k dalšímu pohybu. Každé nadechnutí přitom chutná jako bych polykala led. Led, který mi trvale vysušuje hrdlo a dráždí dýchací cesty pocitem suchého kašle.
    Pod nohama mi křupe zmrzlý štěrk smísený s šedým pískem a kameny, to jak mé boty těžce dopadají na mrazem ztvrdlou zem. Křivolaká cesta se stáčí mezi ostrými kusy skalisek a řídkým jehličnatým lesem, který ustupující noc zbarvuje do tmavě modrého odstínu. Mezi jeho stromy se tak stále drží tma.


Pokračovat ve čtení

3 komentáře:

  1. Už som si začínala myslieť, že to tu nakoniec ani nezverejníš - toľko času ubudlo čo som to mala v ruke a čo sa to tu konečne objavilo. Inu - som rada že to skvostné dielko uzrelo svetlo sveta a držím mu všetky prsty! Na rukách aj na nohách. Nech ťa múza kope, nech sa darí... A nech mi čo najskôr pošleš niečo na betaread ;) ((vieš ako sa tu na intráku nudím? veeeeeeľmi! veľmi veľmi veľmi! :D))

    OdpovědětVymazat
  2. Netrpělivě vyhlížím další pokráčko... ♥ :))
    Jenom vtip, neboj se, ale rozhodně se moc těším =)

    OdpovědětVymazat
  3. Nemůžu si pomoct, nad tvými popisy mi zůstává rozum stát. To je úžasný. Jsem ráda, že to se psaním stále nevzdáváš, i když ti třeba stojí v cestě škola nebo nedostatek inspirace. Paráda. :)
    Prosím, pokračuj. Začátek je zajímavý, dopředu se začínám bát o obě hlavní postavy, protože mezi sebou mají takový krásný idylický vztah.. Jsem zvědavá! :)

    OdpovědětVymazat