sobota 20. prosince 2014

Moje grafické pokusy [5] - Obálky pro Adelle


No, začali nám prázdniny a s tím snad končí i mé období nic nedělání, co se týče blogu. Takže bych mohla začít dohánět to, co jsem měla zveřejnit už dávno, protože momentálně vám dlužím asi 4 grafické články O:)

Takže začneme tím prvním

Jak asi víte, spravuji Katalog Příběhů - stránku, která se snaží sjednotit příběhy z celého blogového světa - a v rámci ní autorů, také nabízím možnost vytvoření obálky. Díky tomu nemusím složitě shánět zakázky a mám téměř každý týden, co dělat. :)

Jako první se mi ozvala Adelle s prosbou o vytvoření obálky k její knize Čarodějčina dcera. Při tvorbě jsem vycházela z námětu její původní obálky, kterou mi poslala na ukázku s tím, že jsem ji na přání autorky ladila do přechodu mezi tmavými a Světlými odstíny modré.


Program:
Adobe Photoshop CS5

Doba: Dlouho, předlouho 
(všech 6 dohromady asi týden)

Hudební doprovod: To už si nepamatuju


Po zhlédnutí první obálky se mě Adelle zeptala, jestli bych byla ochotná vytvořit jí obálky i ke zbylým pěti dílům série. No a asi je vám jasný, jak to dopadlo... :D

Zbylých 5 obálek je možné vidět V GALERII


 (kliknout pro zvětšení)


odkaz na blog Adelle

2 komentáře:

  1. Krása, krása, krása :-D Nikdy se nepřestanu divit, jak můžeš být tak šikovná ;-)
    PS: Nevím, jestlis už koukala do reklam, zvala jsem tě na nějaké challenge :-D
    PPS: Krááásné Vánoce/Merry Christmas a užij si je, jak nejvíc můžeš :-)
    Piš, raduj se, odpočívej... a buď spokojená
    Lillen ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju!!! :3
      Ano, četla jsem a přemýšlím o tom, že se zapojím :)
      Tobě taky!! Děkuju za takový krásný přáníčko! :3 ♥

      Vymazat