neděle 25. ledna 2015

Moje grafické pokusy [6] - Obálka pro Erin


Obálka pro Erin k Volání Svobody - k příběhu, který jsem si zamilovala už od první stránky první kapitoly, takže pro mě byla hrozná čest a zároveň výzva navrhovat titulní stránku. Teď nbechci říct, že bych ostatní obálky nějak odflakovala, ale...obálka, k příběhu, kte kterému máte nějaký vztah...se vytváří úplně jinak. Hůř. Řekněme hodně hůř (a možná proto obálky ke svým příběhům tak často střídám)

Za začátku to nešlo. Měla jsem úplně jasnou předsatvu, jak chci, aby obálka vypadala (Ano, dokonce ještě předtím, než se mi Erin ozvala O:) ) Ale nakonec to nešlo tak dobře, jak bych chtěla...

Tohle je druhá verze. Druhá verze obálky, která ve skutečnosti měla vypadat úplně jinak. Ale jsem spokojená. I když mám pocit, že ta lehkost obrázku ne úplně dobře vystihuje situaci v knížce...


Program:
 Adobe Photoshop CS5

Doba: ?

Hudební doprovod: To už si nepamatuju

Žádné komentáře:

Okomentovat